Zarząd Świebodzińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o. o., ul. Cegielniana 2, 66-200 Świebodzin, ogłasza nabór na stanowisko Kierownika Działu Technicznego. ŚTBS od ponad 20 lat znajduje się w czołówce firm w regionie, świadczących usługi związane z zarządzaniem nieruchomościami, jak i wznoszeniem własnych budynków. Obecnie współpracujemy z ponad 350 Wspólnotami Mieszkaniowymi, a nasz zespół techników, administratorów i księgowych jest zawsze gotów do działania i udzielenia wsparcia naszym klientom.

 

Do podstawowych obowiązków Kierownika Działu Technicznego będzie należało m.in.: 

  • Kierowanie zespołem i nadzorowanie pracy Działu Technicznego zajmującego się bieżącą eksploatacją zasobów mieszkaniowych i użytkowych, stanowiących własność Spółki, Gminy Świebodzin oraz wspólnot mieszkaniowych.
  • Sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego budynków, wykonawstwem przeglądów technicznych budynków i instalacji,
  • Nadzór nad planowaniem, kontraktowaniem i realizacją remontów, ulepszeń i inwestycji, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
  • Nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez Spółkę w zakresie pozyskiwania gruntów, przygotowania dokumentacji projektowej, a także kontrola prawidłowości dokumentacji technicznej, materiałowej oraz sprawdzanie ich merytorycznej i formalno-prawnej zgodności,
  • Koordynowanie i nadzorowanie całokształtu zadań remontowo-budowlanych i konserwacyjnych zlecanych przez Spółkę
  • Współpraca z inspektorami nadzoru oraz administratorami nieruchomości w zakresie remontów, modernizacji
    i ulepszeń w zasobach własnych oraz we Wspólnotach Mieszkaniowych zarządzanych przez Spółkę,
  • Utrzymywanie kontaktów z samorządem osiedli i ze wspólnotami mieszkaniowymi w sprawach dotyczących stanu technicznego i eksploatacji nieruchomości,
  • Odpowiedzialność za nadzór i współpracę z ubezpieczycielami w zakresie likwidacji szkód powstałych w zarządzanych nieruchomościach.

 

Wykształcenie:

  • Wyższe techniczne, preferowane budowlane. 

Uprawnienia, certyfikaty:

  • Budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej,
  • Prawo jazdy kat. B. 

Doświadczenie:

  • W zarządzaniu zespołem technicznym – minimum 3 lata,
  • W zarządzaniu projektami i budżetem – minimum 4 lata. 

Kompetencje twarde:

  • Znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania aktualnych przepisów prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, przepisów o finansach publicznych, ustawy o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy, ustawy o własności lokali,
  • Bardzo dobra znajomość programów pakietu Microsoft Office, w tym przede wszystkim programów Excel i Word, 

Kompetencje miękkie:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zmianą,
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i konsekwencja w realizacji celów,
  • Analityczne myślenie i nastawienie na poszukiwanie rozwiązań,
  • Motywowanie zespołu a także egzekwowanie i monitorowanie rezultatów,
  • Umiejętność budowania relacji z klientami i interesariuszami zewnętrznymi, 

Oferujemy:

  • Umowę o pracę,
  • Zatrudnienie na pełen etat,
  • Praca od poniedziałku do piątku,
  • Godziny pracy 7.00-15.00, możliwa okresowa praca w godzinach nadliczbowych,
  • Wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Spółki,
  • Praca stacjonarna na terenie gminy Świebodzin,
  • Możliwość kształtowania i rozwijania zespołu technicznego,
  • Wpływ na wizerunek spółki, możliwość wprowadzania innowacji.

 

Wymagane dokumenty:

  • Życiorys – curriculum vitae
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie
    z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”,
  • Dokumenty potwierdzające wykształcenie, posiadanie uprawnień oraz dodatkowe kwalifikacje,
  • Dokumenty potwierdzające staż pracy na stanowisku kierowniczym,

 

Dokumenty aplikacyjne można złożyć:

  • Osobiście w siedzibie ŚTBS Sp. z o. o.,
  • Wysyłając pocztą w zamkniętej kopercie (oznaczonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji), na adres ŚTBS Sp. z o. o. z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Działu Technicznego”,
  • Wysyłając e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Termin składania aplikacji: 28 kwietnia 2023r. 

Kandydaci spełniający niezbędne wymagania, zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnych etapach rekrutacji. Zarząd ŚTBS Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami, a także do odstąpienia od dalszego etapu rekrutacji bez podania przyczyny. 

Świebodzin, 03 kwietnia 2023 r. Zarząd Spółki