Zarząd Świebodzińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., ul. Cegielniana 2, 66-200 Świebodzin, ogłasza nabór na stanowisko

Kierownika Działu Technicznego

ŚTBS od ponad 20 lat znajduje się w czołówce firm w regionie, świadczących usługi związane z zarządzaniem nieruchomościami, jak i wznoszeniem własnych budynków. Obecnie współpracujemy z ponad 350 wspólnotami a nasz zespół techników, administratorów i księgowych jest zawsze gotów do działania i udzielenia wsparcia naszym klientom.

Do podstawowych obowiązków Kierownika Działu Technicznego będzie należało:

  • Kierowanie zespołem i nadzorowanie pracy Działu Technicznego zajmującego się bieżącą eksploatacją zasobów mieszkaniowych i użytkowych, stanowiących własność Spółki, Gminy Świebodzin oraz wspólnot mieszkaniowych
  • Sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego budynków, wykonawstwem przeglądów technicznych budynków i instalacji
  • Nadzór nad planowaniem, kontraktowaniem i realizacją remontów, ulepszeń i inwestycji, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych
  • Nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez Spółkę w zakresie pozyskiwania gruntów, przygotowania dokumentacji projektowej a także kontrola prawidłowości dokumentacji technicznej, materiałowej oraz sprawdzanie ich merytorycznej i formalno-prawnej zgodności
  • Koordynowanie i nadzorowanie całokształtu zadań remontowo-budowlanych i konserwacyjnych zlecanych przez Spółkę
  • Współpraca z inspektorami nadzoru oraz administratorami nieruchomości w zakresie remontów, modernizacji i ulepszeń w zasobach własnych oraz we wspólnotach mieszkaniowych zarządzanych przez Spółkę
  • Utrzymywanie kontaktów z samorządem osiedli i ze wspólnotami mieszkaniowymi w sprawach dotyczących stanu technicznego i eksploatacji nieruchomości
  • Odpowiedzialność za nadzór i współpracę z ubezpieczycielami w zakresie likwidacji szkód powstałych w zarządzanych nieruchomościach

Wymagania                                                       

Wykształcenie:

  • Wyższe techniczne, preferowane budowlane

 Uprawnienia, certyfikaty:

  • Budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej- mile widziane
  • Prawo jazdy kat. B

Doświadczenie:

  • W zarządzaniu zespołem technicznym – minimum 3 lata
  • W zarządzaniu projektami i budżetem – minimum 4 lata

 Kompetencje twarde:

  • Znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania aktualnych przepisów prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, przepisów o finansach publicznych, ustawy o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy
  • Bardzo dobra znajomość programów pakietu Microsoft Office, w tym przede wszystkim programów Excel i Word

Kompetencje miękkie:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zmianą
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i konsekwencja w realizacji celów
  • Analityczne myślenie i nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
  • Motywowanie zespołu a także egzekwowanie i monitorowanie rezultatów
  • Umiejętność budowania relacji z klientami i interesariuszami zewnętrznymi

 Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Zatrudnienie na pełen etat
  • Praca od poniedziałku do piątku
  • Godziny pracy 7.00-15.00, możliwa okresowa praca w godzinach nadliczbowych
  • Wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Spółki
  • Praca stacjonarna na terenie gminy Świebodzin
  • Możliwość kształtowania i rozwijania zespołu technicznego
  • Wpływ na wizerunek spółki, możliwość wprowadzania innowacji

  Wymagane dokumenty:

  • Życiorys – curriculum vitae
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”
  • Dokumenty potwierdzające wykształcenie, posiadanie uprawnień oraz dodatkowe kwalifikacje
  • Dokumenty potwierdzające staż pracy na stanowisku kierowniczym

Dokumenty aplikacyjne można złożyć:

  • Osobiście w siedzibie ŚTBS Sp. z o.o.
  • Wysyłając pocztą w zamkniętej kopercie (oznaczonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji), na adres ŚTBS Sp. z o.o. z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Działu Technicznego”
  • Wysyłając email na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Termin składania aplikacji: 14 sierpnia 2024r.

Kandydaci spełniający niezbędne wymagania, zostaną powiadomieni telefonicznie o  kolejnych etapach rekrutacji.

Zarząd ŚTBS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami a także do odstąpienia od dalszego etapu rekrutacji bez podania przyczyny.

Świebodzin, 31 lipiec 2024r.                                                                                      Zarząd  Spółki