Zarząd Świebodzińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., ul. Cegielniana 2, 66-200 Świebodzin, ogłasza nabór na stanowisko
Kierownika Działu Technicznego
ŚTBS od ponad 20 lat znajduje się w czołówce firm w regionie, świadczących usługi związane z zarządzaniem nieruchomościami, jak i wznoszeniem własnych budynków. Obecnie współpracujemy z ponad 350 wspólnotami a nasz zespół techników, administratorów i księgowych jest zawsze gotów do działania i udzielenia wsparcia naszym klientom.
Do podstawowych obowiązków Kierownika Działu Technicznego będzie należało:
- Kierowanie zespołem i nadzorowanie pracy Działu Technicznego zajmującego się bieżącą eksploatacją zasobów mieszkaniowych i użytkowych, stanowiących własność Spółki, Gminy Świebodzin oraz wspólnot mieszkaniowych
- Sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego budynków, wykonawstwem przeglądów technicznych budynków i instalacji
- Nadzór nad planowaniem, kontraktowaniem i realizacją remontów, ulepszeń i inwestycji, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych
- Nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez Spółkę w zakresie pozyskiwania gruntów, przygotowania dokumentacji projektowej a także kontrola prawidłowości dokumentacji technicznej, materiałowej oraz sprawdzanie ich merytorycznej i formalno-prawnej zgodności
- Koordynowanie i nadzorowanie całokształtu zadań remontowo-budowlanych i konserwacyjnych zlecanych przez Spółkę
- Współpraca z inspektorami nadzoru oraz administratorami nieruchomości w zakresie remontów, modernizacji i ulepszeń w zasobach własnych oraz we wspólnotach mieszkaniowych zarządzanych przez Spółkę
- Utrzymywanie kontaktów z samorządem osiedli i ze wspólnotami mieszkaniowymi w sprawach dotyczących stanu technicznego i eksploatacji nieruchomości
- Odpowiedzialność za nadzór i współpracę z ubezpieczycielami w zakresie likwidacji szkód powstałych w zarządzanych nieruchomościach
Wymagania
Wykształcenie:
- Wyższe techniczne, preferowane budowlane
Uprawnienia, certyfikaty:
- Budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej- mile widziane
- Prawo jazdy kat. B
Doświadczenie:
- W zarządzaniu zespołem technicznym – minimum 3 lata
- W zarządzaniu projektami i budżetem – minimum 4 lata
Kompetencje twarde:
- Znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania aktualnych przepisów prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, przepisów o finansach publicznych, ustawy o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy
- Bardzo dobra znajomość programów pakietu Microsoft Office, w tym przede wszystkim programów Excel i Word
Kompetencje miękkie:
- Doświadczenie w zarządzaniu zmianą
- Dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i konsekwencja w realizacji celów
- Analityczne myślenie i nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
- Motywowanie zespołu a także egzekwowanie i monitorowanie rezultatów
- Umiejętność budowania relacji z klientami i interesariuszami zewnętrznymi
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Zatrudnienie na pełen etat
- Praca od poniedziałku do piątku
- Godziny pracy 7.00-15.00, możliwa okresowa praca w godzinach nadliczbowych
- Wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Spółki
- Praca stacjonarna na terenie gminy Świebodzin
- Możliwość kształtowania i rozwijania zespołu technicznego
- Wpływ na wizerunek spółki, możliwość wprowadzania innowacji
Wymagane dokumenty:
- Życiorys – curriculum vitae
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”
- Dokumenty potwierdzające wykształcenie, posiadanie uprawnień oraz dodatkowe kwalifikacje
- Dokumenty potwierdzające staż pracy na stanowisku kierowniczym
Dokumenty aplikacyjne można złożyć:
- Osobiście w siedzibie ŚTBS Sp. z o.o.
- Wysyłając pocztą w zamkniętej kopercie (oznaczonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji), na adres ŚTBS Sp. z o.o. z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Działu Technicznego”
- Wysyłając email na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Termin składania aplikacji: 14 sierpnia 2024r.
Kandydaci spełniający niezbędne wymagania, zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnych etapach rekrutacji.
Zarząd ŚTBS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami a także do odstąpienia od dalszego etapu rekrutacji bez podania przyczyny.
Świebodzin, 31 lipiec 2024r. Zarząd Spółki